úterý 7. dubna 2015

Nové knihy o feng-šuej


Joey Yap: Feng-šuej pro dům, exteriér a interiér.
Dvě knihy, které mi byly doporučeny.
Můj dojem je opravdu rozpačitý. Autor je odborník a tady vytvořil knihu - ve dvou dílech - pro laiky. Knihy nejsou plné tabulek a návodů, zato jsou plné obrázků.
 A tady je to co mne drásá: Text je dobrý, ale obrázky děsné. (zvlášť v Interiéru)
 Samozřejmě, jsem architektka, takže mám jiný vkus co se týče domů. Není mi už dvacet, tak mám jiný názor na počítačové obrázky. Jsem (středo)evropanka, tak mám jiný vkus zřejmě daný kulturní odlišností...
Ale pořád si myslím že obrázky jsou použité odfláknutě, nejen ošklivé, ale i se spoustou chyb z hlediska feng-šuej.
Možná kdyby obrázky nezabíraly 80% každé stránky, tak by mne to tak nedráždilo :-)
Takže text dobrý, na obrázky nekoukat. 


Žádné komentáře:

Okomentovat