pátek 13. ledna 2017

malá knížka

50 tipů pro úspěch v práci

Máte potíže s pracovní výkonností, se soustředěním nebo s dotahováním věcí do konce?
Nebo jen výsledky a ocenění neodpovídají vaší námaze?
Na vině může být špatné uspořádání pracoviště. A s tím Vám může pomoci malá, ale potřebná knížka.
Můžete si ji objednat ZDE 
Vyšla už řada knih o Feng-šuej, ale prakticky všechny se zabývají domácím prostředím. Jako bychom v té pracovní době ani nežili. A přiznejme si, že tam kolikrát trávíme víc času než doma.
A protože pracujeme mnoho hodin denně, a často ještě i doma, rozhodla jsem se tuto mezeru zaplnit vlastní knížkou – příručkou k uspořádání pracoviště tak, abychom neztráceli síly na zbytečných překážkách.
Jsem architektka, konzultantka Feng-šuej. Zabývám se zbytečnou únavou, tedy odstraňováním zbytečné únavy  - úpravou prostoru tak, aby své uživatele podporoval. Mám dlouholetou praxi v konzultacích a úpravách konkrétních bytů i pracovišť, přesto jsem zjistila, že napsat knížku není tak snadné :-) 
Musela jsem se vrátit k základům energie se kterou Feng-šuej pracuje, k základním principům. Aby rady byly použitelné pro lidi, kteří se nechtějí zabývat Feng-šuej, čínskou terminologií, ani jinými složitostmi. 
Toto zjednodušování, osekávání zbytečných řečí okolo vedlo až k úplně jednoduchým tipům.
Dala jsem dohromady 50 tipů, (vlastně 51), které jsou jednoduché a názorné, nemusíte pro pochopení být architekt, ani znalec čínské symboliky, a hlavně fungují.
A toto zjednodušování, osekávání balastu se mi trochu vymstilo, jednoduchá knížečka přestala být pro nakladatelství zajímavá. Tak vám ji nabízím v elektronické verzi.

Objednejte si ji ZDE

Tato malá knížka je pro každého, kdo potřebuje mít takové místo k práci, které je příjemné, povzbuzující a tvůrčí. A díky tomu se budete snadněji soustředit nejen na práci, ale i na vydělávání peněz.
Knížku jsem připravovala s velkou chutí, nadšením a vidinou toho, jak Vám tyto konkrétní rady pomohou zlepšit vaše pracovní místo ku vlastnímu prospěchu (duševnímu i materiálnímu) 

Objednat ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat